Комплексне маркетингове дослідження ринку перекладів в Україні
Замовник: Zebra Translation&Interpreting
Дослідники Marketing Consulting Group провели комплексне маркетингове дослідження ринку перекладів з/на іноземні мови в Україні.
Основною метою було визначити перспективність відкриття в Україні нового бюро перекладів, знайти незайняту нішу на цьому ринку (стосовно мов і/або напрямів перекладу).
Щоб досягти цієї мети, відбулася така дослідницька та пошуково-аналітична робота:
- Аналізування інформації в інтернеті, використання даних раніше проведених досліджень, аналізування інформації на сайтах бюро перекладів/мовних агентств
- Запитування інформації про послуги у перекладацьких агентствах (метод таємного покупця) для аналізування рівня наданого ними сервісу, рівня спілкування з клієнтом, цін
- Проведення експертних інтерв'ю, інтерв'ю з перекладачами
Результати
- Замовник отримав інформацію про обсяг ринку перекладів на 2015 р., про основні тенденції на ринку в період кризи 2014-2015 рр.; перелік основних гравців ринку
- Проаналізовано основних гравців ринку за числом штатних і позаштатних співробітників, рівнем цін на послуги, кількістю напрямів перекладу (тематики, мови), заявленими перевагами, рівнем обслуговування клієнтів, оперативністю відповідей на запитання клієнтів, активністю в соціальних мережах, формою власності, умовами і варіантами оплати
- Вивчено ринок з боку штатних і позаштатних перекладачів: умови оплати, порядок взаєморозрахунків, побажання і смаки співробітників
- Надано рекомендації новому бюро перекладів.