Дослідження

Комплексне маркетингове дослідження ринку перекладів в Україні

Замовник: Zebra Translation&Interpreting

Дослідники Marketing Consulting Group провели комплексне маркетингове дослідження ринку перекладів з/на іноземні мови в Україні.

Основною метою було визначити перспективність відкриття в Україні нового бюро перекладів, знайти незайняту нішу на цьому ринку (стосовно мов і/або напрямів перекладу).

Щоб досягти цієї мети, відбулася така дослідницька та пошуково-аналітична робота:

  1. Аналізування інформації в інтернеті, використання даних раніше проведених досліджень, аналізування інформації на сайтах бюро перекладів/мовних агентств
  2. Запитування інформації про послуги у перекладацьких агентствах (метод таємного покупця) для аналізування рівня наданого ними сервісу, рівня спілкування з клієнтом, цін
  3. Проведення експертних інтерв'ю, інтерв'ю з перекладачами

Результати

  • Замовник отримав інформацію про обсяг ринку перекладів на 2015 р., про основні тенденції на ринку в період кризи 2014-2015 рр.; перелік основних гравців ринку
  • Проаналізовано основних гравців ринку за числом штатних і позаштатних співробітників, рівнем цін на послуги, кількістю напрямів перекладу (тематики, мови), заявленими перевагами, рівнем обслуговування клієнтів, оперативністю відповідей на запитання клієнтів, активністю в соціальних мережах, формою власності, умовами і варіантами оплати
  • Вивчено ринок з боку штатних і позаштатних перекладачів: умови оплати, порядок взаєморозрахунків, побажання і смаки співробітників
  • Надано рекомендації новому бюро перекладів.