Комплексне маркетингове дослідження міжнародного ринку перекладів
Команда дослідників Marketing Consulting Group провела комплексне маркетингове дослідження цін і стратегій позиціювання агентств з перекладу на міжнародному ринку для нового агентства з перекладів.
Мета дослідження:
аналізування цін міжнародного ринку перекладів з погляду п'яти регіонів, а також з'ясування механізму ціноутворення послуг на підставі ключових точок позиціювання компаній.
Перебіг дослідження і отримані результати
У процесі маркетингового дослідження застосовувалися два методи пошуку інформації:
Унаслідок здійснення дослідження «таємний покупець» до ста агентств світу було розіслано запит для отримання прайсів на різні види послуг. Крім листування, з представниками агентств провадилися переговори російською, українською, англійською та португальською мовами (залежно від країни резиденції агентства). Зібрану інформацію проаналізували, прорахували середню ціну на різні послуги.
Замовник також отримав рекомендації щодо ціноутворення.
У підсумку здійснення маркетингового дослідження було розроблено основні напрями розвитку нового агентства і визначено актуальний і сучасний спектр послуг.