Розробка маркетингової стратегії
Керівниця компанії звернулася із запитом структурувати бренд і створити для нього стратегію розвитку.
Дану задачу було виконано за консультаційної підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини, яку було надано в рамках проєкту «Використання та імплементація Угоди про асоціацію між Європейським Союзом та Україною у сфері торгівлі» та програми «EU4Business: Конкурентоспроможність та Інтернаціоналізація МСП» (малого та середнього бізнесу).
Після низки зустрічей ми прояснили портрет бізнесу і запропонували формулювання візії, місії, позиціювання і ключових цінностей компанії, на основі яких упевнено вибудовуватиметься сильний бренд.
Спираючись на досвід власниці, ми виробили низку портретів представників цільових аудиторій із конкретними рекомендаціями щодо продуктів і послуг та продемонстрували перспективні підходи до їхнього просування. Наші консультанти адаптували до українського ринку найкращі рішення з тих, які пропонує для подібних випадків світова наука і практика, але орієнтувалися на те, щоби ці рішення вкладалися у бачення бізнесу його натхненницею і керівницею.
Наші рекомендації були узагальнені у стратегії, яка включила наступні пункти:
- Візія та цінності бізнесу.
- Позиціювання.
- Тренди.
- Портрети цільової аудиторії.
- Конкурентне середовище.
- Комунікаційна стратегія.