Розробка довгострокової маркетингової стратегії
Перед консультантами MCG постало завдання консалтингу для українського бізнесу у найбільш нелегкий для нашої країни час — між пандемією та війною.
Дане консалтингове завдання було виконано за консультаційної підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини, яку було надано в рамках проєкту «Використання та імплементація Угоди про асоціацію між Європейським Союзом та Україною у сфері торгівлі» та програми «EU4Business: Конкурентоспроможність та Інтернаціоналізація МСП» (малого та середнього бізнесу).
Досвіду на міжнародному ринку, на який би можна було опиратися для пошуку ефективних рішень, не було. Однак це було цікавим завданням — спираючись на свій багаторічний практичний й академічний досвід, розробити щось принципово нове.
Під час стратегічних зустрічей з командою Ганни Гавриш ми розбирали поточні можливості та умови, варіанти використання нових маркетингових інструментів та оновлення поточних методів роботи.
Після кожної сесії обидві команди (замовника та консультантів) отримували свій перелік завдань, над якими працювали між зустрічами. Ключовими були аналіз даних про позиціювання компанії, клієнтів і конкурентів, моделей ціноутворення та форматів послуг, портретів цільової аудиторії тощо.
В результаті проведеної роботи було створено єдину довгострокову маркетингову стратегію школи ораторської майстерності Ганни Гавриш, спрямовану на розробку та комунікацію бренду, розширення низки послуг та роботу з новими цільовими аудиторіями.
Замовник отримав структуровану маркетингову стратегію з таким наповненням:
- Візія та цінності бізнесу.
- Позиціювання.
- Тренди.
- Продукти.
- Портрети цільової аудиторії.
- Конкурентне середовище.
- Комунікаційна стратегія.