Стратегічні проєкти

Розробка маркетингової стратегії

Замовник: ULTRA IT

Компанія ULTRA IT створює гнучке програмне забезпечення для HoReCa, гуртової  роздрібної торгівлі.

Попри чималий досвід роботи й високу якість продуктів, період між пандемією та війною став новим випробуванням для компанії.

Тому керівництво компанії звернулося до нас за розробкою стратегії розвитку на українському ринку, яка в перспективі дозволила б вийти на ринки європейських країн.

Дане консалтингове завдання було виконано за консультаційної підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини, яку було надано в рамках проєкту «Використання та імплементація Угоди про асоціацію між Європейським Союзом та Україною у сфері торгівлі» та програми «EU4Business: Конкурентоспроможність та Інтернаціоналізація МСП» (малого та середнього бізнесу).

Наші консультанти провели серію зустрічей із керівництвом ULTRA IT, під час яких зібрали інформацію про особливості продуктів і послуг компанії, основних цільових аудиторій та структуру ніші.

Під нашим менторством співробітники ULTRA IT оволоділи деякими методиками збору й аналізу даних про конкурентів та розширення охоплення цільової аудиторії. Крім того, разом із представниками замовника ми провели стратегічне перевизначення ключових параметрів бренду і способів їх маніфестації (зокрема, візії, цінностей, позиціювання компанії, принципових аспектів роботи з клієнтами).

В результаті замовник отримав поради щодо розширення комунікації компанії, щоб про високу якість і широкий функціонал продукта ULTRA IT дізнавалися не лише актуальні, але й потенційні споживачі.

Фінальний зміст стратегії включив такі пункти:

  • Візія та цінності бізнесу.
  • Позиціювання.
  • Тренди.
  • Портрети цільової аудиторії.
  • Конкурентне середовище.
  • Рекомендації щодо виходу на ринки інших країн.
  • Комунікаційна стратегія.