Стратегічні проєкти

Розробка довгострокової маркетингової стратегії

Замовник: IN-Person Corporate

Маючи мету розвиватися в ринковій ніші благополуччя трудових ресурсів бізнеса, компанія потребувала вирішення таких ключових маркетингових задач:

  1. збільшення кількості клієнтів та їхня диверсифікація;
  2. збільшення продажів додаткових послуг наявним клієнтам;
  3. підвищення лояльності клієнтів.

Наші спеціалісти провели низку консалтингових зустрічей зі замовником та, послуговуючись результатами попереднього дослідження локального ринку, створили маркетингову стратегію, яка включила:

  • Візію та цінності бізнесу
  • Позиціювання
  • Тренди
  • Аналіз світових трендів
  • Продукти і сервіси
  • Портрети цільової аудиторії
  • Аналіз конкурентного середовища
  • Комунікаційну стратегію

Саме на комунікаційній стратегії ми зробили найбільший акцент у цьому проєкті, оскільки для компанії важливо тримати контакт зі своїми клієнтами всюди, в тому числі в актуальних сегментах цифрового простору.

Наразі наші консультанти допомагають впроваджувати цю стратегію у життя.