Розробка довгострокової маркетингової стратегії
Замовник: IN-Person Corporate
Маючи мету розвиватися в ринковій ніші благополуччя трудових ресурсів бізнеса, компанія потребувала вирішення таких ключових маркетингових задач:
- збільшення кількості клієнтів та їхня диверсифікація;
- збільшення продажів додаткових послуг наявним клієнтам;
- підвищення лояльності клієнтів.
Наші спеціалісти провели низку консалтингових зустрічей зі замовником та, послуговуючись результатами попереднього дослідження локального ринку, створили маркетингову стратегію, яка включила:
- Візію та цінності бізнесу
- Позиціювання
- Тренди
- Аналіз світових трендів
- Продукти і сервіси
- Портрети цільової аудиторії
- Аналіз конкурентного середовища
- Комунікаційну стратегію
Саме на комунікаційній стратегії ми зробили найбільший акцент у цьому проєкті, оскільки для компанії важливо тримати контакт зі своїми клієнтами всюди, в тому числі в актуальних сегментах цифрового простору.
Наразі наші консультанти допомагають впроваджувати цю стратегію у життя.