Дослідження

Розвідувальне дослідження споживачів бутербродних закусок
Замовник: «Укрпродукт Груп»

До MCG із запитом на дослідження-розвідку своєї цільової аудиторії нового продукту звернувся український провідний виробник молочної продукції та квасу, який відносно нещодавно випустив новий продукт на ринок — бутербродну закуску.
У фокус уваги потрапили активні споживачі бутербродних закусок тобто, ті хто, купує їх раз на тиждень та частіше, з трьох великих міст України — Києва, Львова та Дніпра.

Метою дослідження було визначення особливостей реалізації практик споживання бутербродних закусок.

Для досягнення цієї мети оптимальним методом дослідження стала низка глибинних інтерв'ю з представниками ЦА — активними споживачами бутербродних закусок, у тому числі мінімум 3 з них мали бути тими, хто добре знайомий із продукцією замовника.

На основі даних, отриманих в результаті проведення глибинних інтерв'ю, було створено аналітичний звіт, до якого увійшли:

  1. Аналіз ситуацій споживання бутербродів.
  2. Типова «рецептура» бутербродів.
  3. Стандартне та нестандартне використання бутербродних закусок.
  4. Співвідношення бутербродних закусок та їх субститутів.
  5. Якісний огляд критеріїв вибору бутербродних закусок.
  6. Аналіз процесу покупки продуктів для бутербродів.
  7. Особливості сприйняття продукції замовника та продукції конкурентів.
  8. Негативний попит (досвід) аудиторії, побажання споживачів.

Результати

Дане дослідження передбачало як розгорнуту реконструкцію споживчої поведінки на ринку бутербродних закусок, так і відповідь на низку конкретних питань замовника до споживача (пов'язані з особливостями товару, можливими шляхами його її подальшого розвитку). Саме дослідження надалі може отримати продовження — кількісний вимір, тестування продукції тощо. Але навіть у такому вигляді, де був винятково розвідувальний якісний етап, замовник вже отримав валідну інформацію про свою аудиторію, яка дозволить приймати тактичні рішення та коригувати стратегічний план.