Розвідувальне дослідження споживачів бутербродних закусок
До MCG із запитом на дослідження-розвідку своєї цільової аудиторії нового продукту звернувся український провідний виробник молочної продукції та квасу, який відносно нещодавно випустив новий продукт на ринок — бутербродну закуску.
У фокус уваги потрапили активні споживачі бутербродних закусок тобто, ті хто, купує їх раз на тиждень та частіше, з трьох великих міст України — Києва, Львова та Дніпра.
Метою дослідження було визначення особливостей реалізації практик споживання бутербродних закусок.
Для досягнення цієї мети оптимальним методом дослідження стала низка глибинних інтерв'ю з представниками ЦА — активними споживачами бутербродних закусок, у тому числі мінімум 3 з них мали бути тими, хто добре знайомий із продукцією замовника.
На основі даних, отриманих в результаті проведення глибинних інтерв'ю, було створено аналітичний звіт, до якого увійшли:
- Аналіз ситуацій споживання бутербродів.
- Типова «рецептура» бутербродів.
- Стандартне та нестандартне використання бутербродних закусок.
- Співвідношення бутербродних закусок та їх субститутів.
- Якісний огляд критеріїв вибору бутербродних закусок.
- Аналіз процесу покупки продуктів для бутербродів.
- Особливості сприйняття продукції замовника та продукції конкурентів.
- Негативний попит (досвід) аудиторії, побажання споживачів.
Результати
Дане дослідження передбачало як розгорнуту реконструкцію споживчої поведінки на ринку бутербродних закусок, так і відповідь на низку конкретних питань замовника до споживача (пов'язані з особливостями товару, можливими шляхами його її подальшого розвитку). Саме дослідження надалі може отримати продовження — кількісний вимір, тестування продукції тощо. Але навіть у такому вигляді, де був винятково розвідувальний якісний етап, замовник вже отримав валідну інформацію про свою аудиторію, яка дозволить приймати тактичні рішення та коригувати стратегічний план.