Опитування споживачів послуг
Перед дослідниками постало завдання отримати клієнтську думку щодо обслуговування у відділеннях «Укрпошти».
Респондентів просили оцінити рівень сервісу за кількома критеріями:
- швидкість обслуговування
- дотримання графіка роботи
- доброзичливість, ввічливість, активність, компетентність персоналу
- вміння персоналу пропонувати додаткові послуги
Анкета містила блок запитань, спрямованих на виявлення рівня лояльності клієнтів. Вибірка будувалася репрезентативно за статтю, віком, а також за типом отриманої у відділенні послуги.
Дослідження проходило двома хвилями
- Перша хвиля у листопаді 2016 року
- Друга хвиля у грудні 2016 року
Дослідження супроводжувалося чіткими методами контролю роботи польового персоналу
- Кожне інтерв'ю супроводжувалося аудіозаписом
- Кожен свій вихід інтерв'юер підтверджував знімком на тлі відділення
- Кожен інтерв'юер, коли виходив на роботу, запускав додаток на мобільному телефоні/планшеті з відстеження місця перебування через GPS, що давало координаторам проєкту змогу контролювати роботу наживо
Отримані дані заносилися до бази на сервері компанії MCG. Частина запитань анкети містили оцінну шкалу — на підставі відповідей на них розраховувалися загальні показники оцінки за кожним відділенням наживо. Співробітники замовника отримали доступ до бази даних для відстеження статусу виконання проєкту.
Результати
У процесі дослідження було опитано 10 200 осіб на виході зі 170 відділень «Укрпошти» в м. Києві.
У підсумку замовник отримав оцінку цільовою аудиторією рівня обслуговування для кожного з обраних відділень «Укрпошти» в м. Києві, а також загальну інформацію про ставлення до діяльності «Укрпошти» з огляду на групи населення за статтю, віком, а також за видом послуги. Було отримано оцінку вдоволеності клієнтів із застосуванням сукупного суб'єктивного індексу клієнтської думки.
Інформацію використовував відділ персоналу для нарахування премій і бонусів співробітникам відділень, які здобули найвищі бали. Відділення, що дістали низькі бали, розглядалися як такі, що потребують поліпшення в обслуговуванні.