Дослідження

Дослідження локального ринку послуг well-being

Замовник: IN-Person Corporate

До фахівців MCG звернулася компанія, яка започаткувала надання послуг well-being в Україні. Метою дослідження було вивчення конкурентного середовища та підготовка рекомендацій щодо подальшого формування маркетингової політики.

Для досягнення цієї мети аналітиками MCG було проведено двоетапне дослідження:

1 етап дослідження

Порівняльний аналіз маркетингу основних гравців ринку за наступними параметрами:

  • позиціювання,
  • переваги, про які заявляють,
  • запропоновані продукти,
  • ринкова поведінка,
  • на кого націлені, як просуваються,
  • з ким працюють,
  • інформація про фахівців.


Цей етап дослідження виконувався методами кабінетного аналізу, роботою із відкритими джерелами, вторинними даними, соціальними мережами тощо.

2 етап дослідження

Розвідка пропозицій конкурентів та нашого замовника методом «Таємного покупця» за такими показниками:

  • запропоновані рішення,
  • комерційні пропозиції, прайс-листи,
  • ціни та умови співпраці,
  • позиціювання, яке демонструється у роботі із запитом,
  • переваги, про які заявляють,
  • інформація про фахівців, що надають послуги,
  • робота менеджерів із запитом. 

Щоб отримати вірогідні дані важливо, щоб співробітники досліджуваних компаній не здогадалися, що їх вивчають. А для цього важлива ретельна підготовка. Разом із замовником був сформований єдиний запит на послугу, підготовлені відповіді на питання, які задаються найчастіше. Наш спеціаліст працював під прикриттям посади менеджера відділу персоналу реальної компанії, спілкувався з корпоративної пошти цієї компанії, проводив зустрічі в Zoom. В результаті була отримана вся необхідна інформація.

Результати дослідження

По закінченню дослідження замовник отримав презентацію звіту з детальним описом кожного вивченого параметра, висновками та рекомендаціями. Результати цього дослідження дозволять замовнику сформувати свою маркетингову політику на найближчі роки.