Визначення рівня обізнаності жителів великих міст України про словосполучення Black Russian
Замовник: Berklee Capital S.A.
Мета дослідження:
визначити рівень обізнаності жителів великих міст України про словосполучення Black Russian.
У процесі соціологічного досліджування потрібно було з'ясувати впізнаваність цього словосполучення в кількісних показниках, а саме відношення кількості обізнаних про словосполуку потенційних споживачів до їхнього загального числа.
Об'єкт дослідження:
активна частина населення великих міст України віком від 18 років.
Завдання дослідження
- Виявити наявність/відсутність будь-яких асоціацій в українських споживачів зі словосполученням Black Russian, а також їхній зміст.
- Дізнатися, наскільки правильну інформацію про словосполучення мають обізнані про неї споживачі.
- Визначити, наскільки поширенішим є знання про Black Russian серед цільової аудиторії алкогольної продукції, ніж серед усього населення. Відповідно до здійснених раніше маркетингових досліджень, цільова аудиторія алкогольних напоїв — переважно люди від 18 до 35 років, які періодично або часто вживають спиртні напої.