Дослідження

Тестування неймінгу для escrow-агентства

Замовник: Willow's SA

Клієнт звернувся до Marketing Consulting Group, щоб вибрати найкращий варіант назви нового агентства.

Мета дослідження тестування різних варіантів назв для нового escrow-агентства серед представників цільової аудиторії.

Перед дослідниками постали основні завдання з'ясувати, які асоціації викликають у респондентів представлені варіанти назв, а також визначити найвідповіднішу для escrow-агентства назву.

У агентстві здійснили дослідження методом онлайн-анкетування серед двох основних груп цільової аудиторії

  • фрілансери
  • покупці/продавці в інтернеті


У розробленій анкеті респондентам пропонували описати свої асоціації з кожною з запропонованих назв. Потім респондентам пояснювали суть послуги escrow, і вже з цього погляду пропонували вибрати той варіант назви, який був, на думку учасника опитування, найвдалішим для цієї послуги.

Результати

  • Вивчено можливі асоціації аудиторії з різними назвами
  • Визначено назву, яку більшість респондентів визнала найкращою
  • Отримано варіант назви, яку запропонували самі респонденти


Після закінчення дослідження замовник отримав інформацію про найбільш варту уваги назву серед цільової аудиторії.