Тестування неймінгу для escrow-агентства
Клієнт звернувся до Marketing Consulting Group, щоб вибрати найкращий варіант назви нового агентства.
Мета дослідження — тестування різних варіантів назв для нового escrow-агентства серед представників цільової аудиторії.
Перед дослідниками постали основні завдання — з'ясувати, які асоціації викликають у респондентів представлені варіанти назв, а також визначити найвідповіднішу для escrow-агентства назву.
У агентстві здійснили дослідження методом онлайн-анкетування серед двох основних груп цільової аудиторії
- фрілансери
- покупці/продавці в інтернеті
У розробленій анкеті респондентам пропонували описати свої асоціації з кожною з запропонованих назв. Потім респондентам пояснювали суть послуги escrow, і вже з цього погляду пропонували вибрати той варіант назви, який був, на думку учасника опитування, найвдалішим для цієї послуги.
Результати
- Вивчено можливі асоціації аудиторії з різними назвами
- Визначено назву, яку більшість респондентів визнала найкращою
- Отримано варіант назви, яку запропонували самі респонденти
Після закінчення дослідження замовник отримав інформацію про найбільш варту уваги назву серед цільової аудиторії.