Екзитпол

Екзитпол — це коротке опитування після відвідування певного місця, вчинення певної дії, який, на відміну від інших традиційних кількісних опитувань, ідеально підходить для з'ясування однієї чіткої задачі. Він орієнтований на отримання чітких фактичних відповідей, без оцінок або коментарів.

Результатом екзитполу є розподіл відповідей респондентів на один‒два, максимум три питання.

Приклад опитування методом екзитполу на виході супермаркету:

  • Ви зараз купили молоко?
  • Так.
  • Якого виробника?
  • Відповідь респондента.
  • Якої жирності?
  • Відповідь респондента.

На відміну від звичайного кількісного опитування, в екзитполі передбачається анкета мінімальних розмірів, що дозволяє опитувати більшу кількість респондентів (аж до складання суцільної вибірки, тобто опитування всіх можливих інформантів в певному місці). Це гарантує більш високий рівень статистичної точності.