Аудит маркетингу

Аудит маркетингу компанії спрямований на оцінку ефективності маркетингових дій. За результатами маркетингового аудиту розробляється комплекс рекомендацій щодо поліпшень і змін.

Маркетинговий аудит може проводитися одноразово або періодично як для компанії в цілому, так і для її підрозділів або окремих торгових марок.

Виходячи зі специфіки діяльності замовника і поставлених завдань, ми можемо виконати як комплексний маркетинговий аудит, так і експрес-аудит.

Маркетинговий аудит компанії включає в себе:

  • інтерв'ю з топ-менеджментом і ключовими співробітниками
  • аналіз маркетингових дій компанії
  • аналіз матеріалів, що стосуються роботи з клієнтами (листи, пропозиції, аудіо тощо)
  • стислий аналіз інформації з відкритих джерел (про замовника, конкурентів, споживачів і в цілому про ринок)
  • опитування колишніх, постійних і нереалізованих клієнтів

Залежно від завдань аудит може включати аналіз ринку і конкурентів, дослідження «таємний покупець» якісним методом як компанії замовника, так і конкурентів.

Експрес-маркетинговий аудит компанії включає в себе:

  • інтерв'ю з топ-менеджментом і ключовими співробітниками
  • короткий аналіз маркетингових дій компанії
  • короткий аналіз матеріалів, що стосуються роботи з клієнтами (листи, пропозиції, аудіо тощо)
  • стислий аналіз інформації з відкритих джерел (про замовника, конкурентів, споживачів і про ринок в цілому)

Приклади наших робіт