Аудит маркетингу
Аудит маркетингу компанії спрямований на оцінку ефективності маркетингових дій. За результатами маркетингового аудиту розробляється комплекс рекомендацій щодо поліпшень і змін.
Маркетинговий аудит може проводитися одноразово або періодично як для компанії в цілому, так і для її підрозділів або окремих торгових марок.
Виходячи зі специфіки діяльності замовника і поставлених завдань, ми можемо виконати як комплексний маркетинговий аудит, так і експрес-аудит.
Маркетинговий аудит компанії включає в себе:
- інтерв'ю з топ-менеджментом і ключовими співробітниками
- аналіз маркетингових дій компанії
- аналіз матеріалів, що стосуються роботи з клієнтами (листи, пропозиції, аудіо тощо)
- стислий аналіз інформації з відкритих джерел (про замовника, конкурентів, споживачів і в цілому про ринок)
- опитування колишніх, постійних і нереалізованих клієнтів
Залежно від завдань аудит може включати аналіз ринку і конкурентів, дослідження «таємний покупець» якісним методом як компанії замовника, так і конкурентів.
Експрес-маркетинговий аудит компанії включає в себе:
- інтерв'ю з топ-менеджментом і ключовими співробітниками
- короткий аналіз маркетингових дій компанії
- короткий аналіз матеріалів, що стосуються роботи з клієнтами (листи, пропозиції, аудіо тощо)
- стислий аналіз інформації з відкритих джерел (про замовника, конкурентів, споживачів і про ринок в цілому)