Маркетингова стратегія
Маркетингова стратегія відображає бізнес-цілі замовника й результати проведених досліджень ринку і є основою для позиціонування та просування компанії.
Можливі варіанти формування робочої групи для побудови маркетингової стратегії:
- команда замовника і фахівці MCG
- команда консалтингової компанії і фахівці MCG
- тільки фахівці MCG
У будь-якому з варіантів для розробки маркетингової стратегії важливі результати попередньо проведених фундаментальних досліджень ринку і цільової аудиторії.
Ключові складові маркетингової стратегії
- Ключові складові маркетингової стратегії
- Місія, цілі та цінності компанії
- Складання портрета цільової аудиторії
- Позиціонування ― пошук незайнятої ніші в свідомості споживача
- Аналіз ринку та конкурентного середовища
- SWOT-аналіз ― аналіз сильних і слабких сторін компанії, оцінка можливостей і загроз
- Стратегія поведінки на ринку
- Довгострокові і короткострокові маркетингові цілі
- Маркетинговий план просування