Кількісні опитування
Дослідження кількісними методами проводяться для одержання статистично значимої інформації про споживачів. В ході них вивчаються споживчі практики, визначаються сегменти аудиторії, обсяги і моделі споживання, а також актуальні схеми сприйняття об'єктів дослідження.
Способи проведення опитувань
- Опитування face-to-face — особисте інтерв'ю в місцях скупчення цільової аудиторії за допомогою планшетів (CAPI) або паперових анкет (PAPI).
- Online-анкетування (соціальні мережі, тематичні сайти і форуми, email, розсилка SMS).
- CATI — опитування по телефону, Skype, Viber тощо.
- CAWI — анкетування в спеціальній панелі, в якій зареєстровані десятки тисяч респондентів.
- Snow-ball — опитування цільової аудиторії методом «снігової кулі» у вигляді особистих чи телефонних інтерв'ю, або online-анкетування (кожен респондент з цільової групи називає ще одну або декількох осіб, які в цю групу входять).
Розрахунок обсягу вибірки
На підставі мети та завдань дослідження визначаються значимі групи населення, для яких розраховується необхідний/достатній обсяг вибіркової сукупності (вибірки).
Важливо розрахувати вибірку так, щоб вона відображала склад всієї генеральної сукупності (цільової аудиторії), і тоді результати дослідження будуть достовірними.
Розмір і тип вибірки підбираються під кожен конкретний проект, щоб одночасно досягти дослідницької мети, але не опитувати більше респондентів, ніж це необхідно, тим самим забезпечуючи раціональне використання бюджету.
Тип дослідження | Характеристика | Обсяг вибірки |
---|---|---|
Розвідувальне |
Дозволяє виявити і описати основні тенденції |
до 400 респондентів |
Просте цільове |
Дає статистично значиму оцінку для однорідної аудиторії |
від 400 до 800 респондентів |
Складне цільове |
Дає статистично значиму оцінку для різнорідної аудиторії |
від 800 респондентів |
Типи респондентів
- Доросле населення.
- Групи споживачів (обрана цільова аудиторія, представники окремих груп населення).
- Представники бізнесу, державних інституцій, громадських організацій.
- Експерти і фахівці.
Ми готові обговорити з замовником можливість проведення опитувань серед будь-якої аудиторії, яка його цікавить.
Команда MCG дотримується Кодексу професійної етики соціолога і слідує стандартам якості маркетингових досліджень Міжнародного кодексу ICC/ESOMAR.
Ми з усією відповідальністю підходимо до виконання досліджень, оскільки на основі їх результатів будуються стратегії наших замовників.