Тестування
Мета тестування — оцінка якостей об'єкта дослідження очима представників цільової аудиторії в процесі безпосереднього користування.
Тестування, як правило, застосовується для прогнозування затребуваності продукту на ринку при розробці нових або поліпшених версій, для пошуку зон зростання щодо вдосконалення виробничих або маркетингових аспектів продукції, або ж для пошуку нових ідей варіантів використання.
Тестування може проводитись:
- тільки для продуктів замовника;
- для продуктів як замовника, так і його конкурентів;
- тільки для продуктів конкурентів.
Наприклад, замовник обізнаний про популярність певного продукту конкурента, і в ході його тестування можна виявити важливі споживчі характеристики й використовувати цю інформацію в розробці або модифікації власних продуктів.
Місця проведення тестування
- У середовищі придбання.
- У середовищі безпосереднього використання.
- У спеціально обладнаному приміщенні.
В ході дослідження вивчаються реакції, відгуки та думки цільової аудиторії щодо предмета дослідження. Виділені аудиторією переваги і важливі споживчі характеристики можуть використовуватися в позиціонуванні та просуванні, а також стати основою для УТП (унікальної торговельної пропозиції). Виявлені і усунені недоліки дають можливість домогтися кращого результату на ринку.