Стратегічні проєкти

Консалтинг із оптимізації підрозділу компанії (інтернет-магазин flagman.kiev.ua)
клієнт: «ФЛАГМАН»

Перед консультантами MCG поставили завдання поліпшити роботу інтернет-магазину товарів для риболовлі та активного відпочинку flagman.kiev.ua.

Ключові етапи проєкту

  • Аналізування адміністративних процесів роботи інтернет-магазину
  • Аналізування логістичного процесу
  • Оцінення компетентності персоналу (виконували HR-фахівці)
  • Аналізування технічного боку інтернет-магазину (робота з кодом і юзабіліті)
  • «Таємний покупець» (від дзвінка до отримання та розпакування замовлень)
  • Аналізування ефективності електронного розсилання

Проміжні результати

  • Збільшення числа передплатників
  • Полагоджені баги в роботі коду інтернет-магазину
  • Розміщення інтернет-магазину на потужних серверах, організування серверного обслуговування
  • Розроблено стандарти обслуговування покупців і сценарії спілкування
  • Налагоджено роботу з відгуками і коментарями
  • Упровадження адміністративних змін у роботу складу, що дало змогу скоротити час на складання і висилання не тільки для інтернет-магазину, а й загалом для всієї компанії
  • Впровадження доопрацювання в 1С для оптимізації адміністративних робіт

Результат проєкту

Інтернет-магазин став працювати відповідно до очікувань власників бізнесу, збільшилися обсяги продажів.