Дослідження

Експрес-аналіз ринку дитячих установ
клієнт: EVRIKA kid's eco club

Керівництво дитячого клубу, розташованого в ЖК «Новопечерські Липки» (м. Київ), звернулося до фахівців Marketing Consulting Group із завданням зупинити зниження відвідуваності клубу і оптимізувати маркетингову стратегію.

Для пошуку причин ситуації, що склалася, і їх усунення компанія MCG запропоновала комплекс консалтингових послуг, що складається з таких робіт:

  1. аналіз просування
  2. опитування постійних, колишніх і невідбутих клієнтів
  3. аналіз послуг і цін замовника і найближчих конкурентів
  4. аналіз отриманої інформації і готування рекомендацій щодо поліпшення просування і способів залучення клієнтів


Додатково було запропоновано опитування цільової аудиторії, на основі якого було ухвалено рішення розпочати цей консалтинговий проєкт.

Команда MCG провела експрес-дослідження, що ґрунтувалося на опитуванні жителів району, які беруть участь у виховуванні дитини до 12 років.

Результати

  • Визначено рівень інформованості населення мікрорайону про місце розташування клубу і послуги, які клуб пропонує аудиторії 
  • Вивчено думку аудиторії про клуб замовника
  • Виявлено, які заклади та заняття/програми дитячого розвитку відвідують діти, які мешкають у районі
  • Визначено інформованість аудиторії і характер інформованості про найближчих конкурентів
  • Вивчено основні характеристики цільової аудиторії (вік дітей і статус супровідників: батьки, бабусі/дідусі чи няньки)


У підсумку дослідження визначено попередні причини зниження відвідуваності клубу та надано рекомендації, що стосуються маркетингової активності клубу.