Стратегічні проєкти

Маркетинговий аудит мережі рибальських магазинів в Україні
клієнт: «ФЛАГМАН»

Фахівці MCG провели аудит магазинів торгової мережі «ФЛАГМАН».

Для аудиту було обрано ключові магазини мережі в Києві, Харкові, Дніпрі, Львові та Донецьку.

Під час аудиту консультанти залучали експертів-рибалок у кожному місті для оцінення асортименту і компетентності консультацій з вибору снастей.

Базові показники аудиту

  • Розташування, наявність покажчиків
  • Зручність під'їзду
  • Оформлення фасаду
  • Навігація всередині магазину
  • Викладення товару
  • Оцінка персоналу та рівня обслуговування за низкою критеріїв
  • Компетентність консультацій
  • Фірмовий стиль
  • Рекламні матеріали (відео-, аудіо-, pos-матеріали)

Результати

Замовник отримав звіт по кожному магазину з висновками і рекомендаціями, а також комплексний звіт з рекомендаціями щодо мережі загалом.