Стратегічні проєкти

Маркетинговий план просування шнекових соковитискачів HUROM в Україні
клієнт: HUROM

Розроблено маркетинговий план для компанії-представника ТМ HUROM в Україні.

Щоб розробити маркетинговий план, фахівці MCG виконали таку роботу

  1. Вивчили конкурентне середовище, розглянули позиціювання і переваги кожної з ТМ, що конкурують із ТМ HUROM у сегменті шнекових соковитискачів
  2. Провели телефонне опитування споживачів, які купили товар. Дізналися їхню думку про ці соковитискачі, зокрема, як часто вони використовують прилад і наскільки ним задоволені
  3. Аудит місць продажів HUROM
  4. Провели дослідження за допомогою методу таємного покупця для оцінення консультацій і умов продажів як конкурентів, так і самого клієнта
  5. Аналізування методів просування представників ТМ в інших країнах
  6. Тестування соковитискача

У підсумку маркетинговий план містить такі розділи

  1. Рекомендації з позиціювання (опис УТП, комунікаційні акценти)
  2. План просування B2C
  3. План просування для HORECA


У процесі роботи також було проаналізовано канали просування з оціненням перспективності кожного з них, розставлено пріоритети.