Перед фахівцями MCG постало завдання розробити ефективні рекомендації для компанії MTehno (дистриб'ютора автозапчастин для європейських автівок), орієнтуючись на які замовник зможе випередити конкурентів завдяки прийнятним цінам і швидкості доставлення, а також стати інвестиційно привабливою компанією і вийти за межі свого регіону.
Для досягнення поставлених цілей ключовими дослідними завданнями стали пошук незадоволеного попиту і/або можливих нових ніш і напрямів розвитку компанії.
Особливість проєкту полягала в тому, що аналітики мали свободу вибору методів, а також обсягів і глибини дослідження. Щоб отримати потрібний обсяг інформації про ринок, у дослідженні використовувалися такі методи:
- аналіз даних із відкритих джерел
- контент-аналіз
- аналіз пошукових запитів
- опитування експертів
- спостереження
- бенчмаркінг
- чисельні методи (генералізація, екстраполяція, кореляційний аналіз)
Географія збирання інформації — вся Україна, США, Польща, Туреччина, географія опитування експертів — Київ, Харків і Харківська область.
Мовні сегменти інтернету, що підлягають дослідженню, — українська, російська, English.
Результати
- проаналізовано особливості українського ринку автозапчастин, оцінено його обсяг і структуру
- здійснено конкурентний аналіз
- проаналізовано практики постачальників і споживачів, показано портрет споживача
- описано можливі стратегії ринкової активності
- розроблено рекомендації, які стосувалися змін як стратегії, так і тактики маркетингу компанії, розставлено пріоритети за чергою виконання перетворень усередині компанії.