Стратегічні проєкти

Комплексне дослідження та стратегічні рекомендації для компанії «MTeхно»
клієнт: MTehno

Перед фахівцями MCG постало завдання розробити ефективні рекомендації для компанії MTehno (дистриб'ютора автозапчастин для європейських автівок), орієнтуючись на які замовник зможе випередити конкурентів завдяки прийнятним цінам і швидкості доставлення, а також стати інвестиційно привабливою компанією і вийти за межі свого регіону.

Для досягнення поставлених цілей ключовими дослідними завданнями стали пошук незадоволеного попиту і/або можливих нових ніш і напрямів розвитку компанії.

Особливість проєкту полягала в тому, що аналітики мали свободу вибору методів, а також обсягів і глибини дослідження. Щоб отримати потрібний обсяг інформації про ринок, у дослідженні використовувалися такі методи:

Географія збирання інформації — вся Україна, США, Польща, Туреччина, географія опитування експертів  Київ, Харків і Харківська область.

Мовні сегменти інтернету, що підлягають дослідженню, українська, російська, English.

Результати

  • проаналізовано особливості українського ринку автозапчастин, оцінено його обсяг і структуру
  • здійснено конкурентний аналіз
  • проаналізовано практики постачальників і споживачів, показано портрет споживача
  • описано можливі стратегії ринкової активності
  • розроблено рекомендації, які стосувалися змін як стратегії, так і тактики маркетингу компанії, розставлено пріоритети за чергою виконання перетворень усередині компанії.