Стратегічні проєкти

Комплексне дослідження та маркетинговий консалтинг
клієнт: NORMARK

Замовник звернувся до компанії MCG для оновлення своєї маркетингової стратегії. Для оновлення стратегії, а також для вироблення маркетингового плану потрібна була низка досліджень, які здійснювалися як усередині компанії, так і щодо ринку рибальських товарів.

Комплексне дослідження охоплювало такі етапи:

  1. Маркетинговий аудит компанії (розроблення попереднього комплексу рекомендацій щодо поліпшення і змін маркетингу і продажів з кінцевою метою збільшення прибутку)
  2. Опитування представників гуртових компаній трьох категорій:
    • ті, що працюють із Normark
    • ті, що припинили співпрацювати з Normark
    • ті, що ніколи не працювали з Normark, але знають про існування такої компанії

    Метою було визначити сильні та слабкі сторони компанії у її взаємодії з покупцями.

  3. Моніторинг місць продажів (визначення розміщення торгових марок, з якими працює компанія вроздріб, щодо конкурентних продуктів; оцінення викладення товару, інформаційних матеріалів, консультацій продавців)

Результати

  • Проаналізовано особливості українського ринку товарів для активного відпочинку
  • Здійснено конкурентний аналіз
  • Оцінено сильні та слабкі сторони компанії, описано ресурси для підвищення ефективності роботи компанії
  • Вивчено ставлення клієнтів до компанії як до постачальника (оцінка цінової політики, асортименту, інформаційної підтримки, роботи менеджерів, спільних акцій)
  • Проаналізовано сайт компанії, надано рекомендації щодо його оптимізації
  • Розроблено маркетинговий план на 2017 рік