Стратегічні проєкти

Дослідження домогосподарств у Києві та Київській області та розроблення маркетингового плану
клієнт: «Тепла оселя»

Команда компанії Marketing Consulting Group провела у домогосподарствах Києва та Київської області дослідження кількісним методом.

Цілі проєкту

  • Отримання інформації про те, якими видами палива опалюють свої домівки жителі Києва та Київської області, а також про їхню готовність переходити на інші види палива. Визначення перспективності споживання жителями приватних будинків паливних брикетів у опалювальний сезон
  • Розроблення маркетингового плану для виходу на цільову аудиторію

Перебіг дослідження і отримані результати

Застосовувалися два методи пошуку інформації:

  1. побудинкове опитування
  2. аналізування вторинної інформації щодо послуги оренди опалювальних котлів


Унаслідок опитування було зібрано інформацію про види палива, яке використовують у домогосподарствах, його переваги та недоліки; виявлено стратегії переходу на інші види палива, визначено джерела відомостей про різні види палива. До того всього, проаналізовано дані про використовувані споживачами види ЗМІ для визначення найефективніших каналів поширення інформації про продукцію замовника.

Підсумком робіт став маркетинговий план розширення позицій на ринку для компанії «Тепла оселя».