Стратегічні проєкти

Маркетингове дослідження і розроблення маркетингової концепції для магазину VOLT
клієнт: VOLT

Фахівці Marketing Consulting Group провели дослідження маркетингової політики магазину «Вольт» (м. Житомир), що пропонує освітлювальні прилади і будівельні матеріали, задля пошуку тригерів, які перетворюють відвідувачів магазину на лояльних споживачів, і розроблення маркетингової концепції.

Метод дослідження «таємний покупець» (таємна купівля або відвідування магазину).

Магазин таємно відвідали таємні покупці, серед яких були як професійні будівельники, так і звичайні громадяни.

Перебіг дослідження і отримані результати

У процесі досліджування таємні покупці оцінили зовнішній вигляд магазину, інтер'єр, рівень сервісу, асортимент і ціни, наявність спеціальних пропозицій і порівняли крамницю із її найближчими конкурентами.

Після здійснення дослідження «таємний покупець» фахівці MCG відвідали магазин і його конкурентів для особистого аудиту (також у образі покупців).

Як наслідок, замовник отримав рекомендації щодо поліпшення своєї діяльності, підвищення конкурентоспроможності. Було описано тригери, які здатні збільшити відсоток лояльних покупців.