Дослідження

Комплексне маркетингове дослідження ринку заморожених десертів в Україні
клієнт: Cheeseberry

Основним завданням, яке постало перед дослідниками, було визначити перспективність українського ринку в сегменті заморожених десертів на час здійснення маркетингового дослідження.

У процесі досліджування було виконано таку дослідницьку та пошуково-аналітичну роботу:

  1. Здійснено огляд ринку заморожених десертів в Україні
  2. Збирання і аналізування бази даних RETAIL, АЗК, HORECA в Україні
  3. Аудит представленості заморожених десертів у RETAIL і АЗК
  4. Збирання і аналізування бази даних дистриб'юторів заморожених десертів
  5. Телефонні інтерв'ю з дистриб'юторами заморожених десертів
  6. Консультації ЗЕД-фахівця з особливостей ввезення до України чізкейків, тортів, сирів домашніх кисломолочних і морозива

Результати

На підставі аналізу результатів маркетингового дослідження замовник отримав рекомендації і прогнози щодо потенційного попиту на його продукцію в Україні.