Комплексне маркетингове дослідження ринку заморожених десертів в Україні
клієнт: Cheeseberry
Основним завданням, яке постало перед дослідниками, було визначити перспективність українського ринку в сегменті заморожених десертів на час здійснення маркетингового дослідження.
У процесі досліджування було виконано таку дослідницьку та пошуково-аналітичну роботу:
- Здійснено огляд ринку заморожених десертів в Україні
- Збирання і аналізування бази даних RETAIL, АЗК, HORECA в Україні
- Аудит представленості заморожених десертів у RETAIL і АЗК
- Збирання і аналізування бази даних дистриб'юторів заморожених десертів
- Телефонні інтерв'ю з дистриб'юторами заморожених десертів
- Консультації ЗЕД-фахівця з особливостей ввезення до України чізкейків, тортів, сирів домашніх кисломолочних і морозива
Результати
На підставі аналізу результатів маркетингового дослідження замовник отримав рекомендації і прогнози щодо потенційного попиту на його продукцію в Україні.