Дослідження

Маркетингове дослідження перспективних країн для виходу українських шинних опор на ринок
клієнт: «Електрофарфор 2000»

Основні цілі дослідження

  1. Аналіз перспективних країн для виходу на ринок шинних опор
  2. Розроблення можливого плану дій з виходу на закордонні ринки

Щоб отримати інформацію, команда MCG застосовувала такі методи

  1. Експертне опитування, експертами обрали науковців з України, які відвідують міжнародні форуми та семінари на тему розвитку енергетики або беруть участь у проєктних роботах з будівництва енергетичних об'єктів у інших країнах
  2. Аналіз вторинних джерел інформації: інтернет і профільні періодичні видання в галузі енергетики

Перебіг дослідження і його результати

  • У процесі експертного інтерв'ю було складено список країн, у яких планується розвиток високовольтних мереж і будівництво нових підстанцій. Крім того, експерти надали цінні відомості про те, які складнощі чекають на українського виробника у разі виходу на зарубіжні ринки і як слід діяти, щоб знайти замовників у інших країнах
  • Під час кабінетного дослідження була підготовлена база компаній зарубіжних країн потенційних споживачів шинних опор