Дослідження

Інтернет-дослідження ринку в сегменті товарів для риболовлі
клієнт: «ФЛАГМАН»

Основна мета дослідження:

обґрунтування рекомендацій щодо поліпшення і просування інтернет-магазину товарів для риболовлі.

Робота над проєктом відбувалася у кілька етапів

  • Огляд сайтів конкурентів, порівняльний аналіз:
    • позиціювання
    • зручності, зрозумілості поданої в інтернет-магазинах інформації
    • маркетингових інструментів для залучення й утримання покупців

  • «Таємний покупець»
    • аналіз рівня наданих консультацій
    • швидкість оформлення замовлення і доставлення
    • якість упакування
    • зріз цін за вибраними видами продукції

  • Огляд зарубіжних сайтів товарів для риболовлі
    • вивчення досвіду іноземних компаній у організуванні та презентуванні свого бізнесу в сегменті товарів для риболовлі

  • Аналіз сайту замовника, його видавання в пошукових системах

У підсумку замовник отримав обґрунтовані рекомендації з інтернет-стратегії.