Дослідження

Маркетингове дослідження портрета покупця мережі рибальських магазинів «ФЛАГМАН»
клієнт: «ФЛАГМАН»

Мета:

вивчення рівня задоволеності покупців асортиментом продукції та сервісом мережі рибальських магазинів «ФЛАГМАН».

Метод дослідження:

опитування відвідувачів мережі по всій Україні (16 магазинів).

У процесі досліджування команда MCG працювала над такими завданнями:

  1. З'ясування мотивів і частоти відвідування магазинів
  2. Отримання оцінки магазинів відвідувачами за основними характеристиками (асортимент, ціни, якість обслуговування тощо)
  3. Виявлення очікувань споживачів щодо розвитку мережі
  4. Розширення знань про покупця:
  • про його інформаційні вподолання
  • про сімейний стан
  • про моделі споживчої поведінки щодо товарів для риболовлі
  • про ставлення до конкурентів

У підсумку клієнт отримав рекомендації з маркетингових тактичних дій у мережі магазинів, що грунтуються на виявлених моделях споживацької поведінки.