Дослідження

Маркетингове дослідження аудиторії спеціалізованої виставки «Риболовля. Полювання. Туризм»
клієнт: «ФЛАГМАН»

Основна мета дослідження:

скласти портрет сучасного рибалки, з'ясувати, скільки він витрачає на снасті та витратні матеріали на рік.

Завдання дослідження

  • Визначити рівень популярності та впізнаваності мережі магазинів «ФЛАГМАН» і ТМ Flagman серед цільової аудиторії
  • Скласти портрет покупця
  • Дізнатися ставлення відвідувачів до виставки

Унаслідок дослідження

  • З'ясовано, з якою періодичністю і на яку суму рибалки купують потрібні снасті й матеріали для риболовлі залежно від її типу, а також як часто і в які сезони вони ходять рибалити
  • Складено типажі рибалок. Тут застосовувалися проєктивні методики, типологізація здійснювалася згідно з вільними асоціаціями опитаних з риболовлею
  • Складено рейтинг рибальських торгових марок, знайдено місце ТМ Flagman серед них
  • З'ясовано ставлення відвідувачів до виставки