Маркетингове дослідження аудиторії спеціалізованої виставки «Риболовля. Полювання. Туризм»
клієнт: «ФЛАГМАН»
Основна мета дослідження:
скласти портрет сучасного рибалки, з'ясувати, скільки він витрачає на снасті та витратні матеріали на рік.
Завдання дослідження
- Визначити рівень популярності та впізнаваності мережі магазинів «ФЛАГМАН» і ТМ Flagman серед цільової аудиторії
- Скласти портрет покупця
- Дізнатися ставлення відвідувачів до виставки
Унаслідок дослідження
- З'ясовано, з якою періодичністю і на яку суму рибалки купують потрібні снасті й матеріали для риболовлі залежно від її типу, а також як часто і в які сезони вони ходять рибалити
- Складено типажі рибалок. Тут застосовувалися проєктивні методики, типологізація здійснювалася згідно з вільними асоціаціями опитаних з риболовлею
- Складено рейтинг рибальських торгових марок, знайдено місце ТМ Flagman серед них
- З'ясовано ставлення відвідувачів до виставки