Дослідження

Маркетингове дослідження ринку товарів для виготовлення хлібобулочних і кондитерських виробів
клієнт: «Золота миля»

Було визначено два завдання дослідження

  1. Визначення обсягу онлайн-ринку товарів для пекарів-кондитерів у сегменті B2C
  2. Визначення моделі поведінки споживача під час вибирання інтернет-магазину товарів для пекарів-кондитерів

Відповідно, з огляду на завдання дослідження, методів отримання інформації також було два

  1. Онлайн-опитування
  2. Інтерв'ю якісним методом із елементами експерименту

Про перебіг дослідження

  1. Маркетингове дослідження здійснювалося по всій Україні (крім АР Крим, частково окупованих Донецької і Луганської областей)
  2. У процесі онлайн-опитування було вивчено обсяги споживання товарів для пекарів-кондитерів, обсяги виготовлення домашнього печива потенційними клієнтами. Також дослідники простежили динаміку споживання, виявили співвідношення онлайн- і офлайн-купівель, зробили прогноз споживання на 2016 рік
  3. Під час проведення інтерв'ю якісним методом із потенційною аудиторією було з'ясовано, на що звертає увагу споживач, опинившись у інтернет-магазині вперше. Ми пропонували респондентам оцінити інтернет-магазини, спостерігаючи за їхніми діями і коментарями наживо. Під час спостереження ми дізнавалися, на підставі чого покупці ухвалюють рішення про купівлю, а також що найбільше подобається і що не до вподоби тим, хто замовляє товари онлайн

Результати дослідження

  • За результатами опитування отримано важливу інформацію про регіони України, що дає змогу коригувати стратегічні плани компанії з регіонального розвитку та поширення своєї діяльності
  • Після глибинних інтерв'ю було розроблено рекомендації, згідно з якими замовник планує оновлювати інтернет-магазин, аби зробити його зручнішим і цікавішим для користувачів