Дослідження

Маркетингове дослідження смакових уподобань споживачів плавленого сиру
клієнт: Hochland

Замовник випускав нову лінію плавлених сирків і хотів дістати відповідь на питання, чи сподобається споживачам їхній смак порівняно зі смаком сирків інших торгових марок.

Додатковим завданням було дізнатися, яке місце в раціоні української родини займає плавлений сир, а також вивчити, які епітети супроводжують описування «смачного» плавленого сиру, а які  «несмачного».

Щоб виконати завдання замовника, дослідники MCG провели сліпу дегустацію плавленого сирка в торговому центрі в поєднанні з коротким анкетуванням.

Результати

  • Проранговано смак плавленого сиру різних торгових марок відповідно до середніх балів, які їм виставляли споживачі
  • Визначено місце плавленого сиру в раціоні української сім'ї
  • Вивчено найпопулярніші кулінарні способи використання плавленого сиру
  • Виявлено рівень споживчої грамотності під час вибирання плавленого сиру


Унаслідок здійснення маркетингового дослідження замовник дізнався, чи сподобається його продукт споживачеві за своїми смаковими власти вістями; чи зможе його продукт конкурувати з іншими ТМ за основним критерієм, згідно з яким споживачі вибирають плавлені сирки; отримав рекомендації щодо того, на що слід звернути увагу в разі виведення продукту на ринок, а також короткий огляд зручності паковань інших торгових марок.