Дослідження

Маркетингове дослідження ринку транспортних послуг для експорту зернових
клієнт: Інвестиційна компанія

Фахівці MCG провели маркетингове дослідження із застосуванням комбінованих методів, серед яких ключовими були кабінетне дослідження і експертне опитування.

Основна мета визначити специфіку, можливості й обмеження ринку транспортних послуг для експорту сипких харчових матеріалів (зерно, кукурудза, соя, соняшник, шрот та інше).

Мета конкретизувалася у вигляді двох основних завдань:

  • визначити основних зернотрейдерів в Україні, обсяги їхньої торгівлі зерном у грошовому та кількісному вираженні, а також основні місця призначення експорту;
  • порівняти актуальні ціни на доставлення від основних районів зерновиробництва в Україні до портів на Чорному морі.

Перебіг дослідних робіт

У процесі досліджування з'ясувалися основні зернотрейдери (у кожній із категорій товарів), для яких визначалися обсяги, напрямки та періоди експорту. Цю інформацію порівняли з даними експертних інтерв'ю про специфіку ринку та наявні квоти. Інтерв'ю проводили з представниками державних і приватних структур, що зберігають і перевозять зернові.

Результати

На підставі здійсненого дослідження замовник отримав аналіз експортних операцій щодо зернової продукції, який дає йому змогу комплексно оцінити можливості та перспективи на цьому ринку.