Дослідження

Аналіз сприйняття образу Євгена Клопотенка
клієнт: Євген Клопотенко

До фахівців MCG звернулася PR-служба відомого українського кулінарного експерта Євгена Клопотенка з дослідницьким питанням про те, як саме цільова аудиторія сприймає його образ. Метою дослідження стало визначення рівня і характеру впізнаваності, специфіки сприйняття.

Завдання дослідження

  • Встановити рівень впізнаваності Євгена Клопотенка.
  • Визначити асоціативний ряд із образом Євгена Клопотенка.
  • З'ясувати сильні та слабкі сторони образу Євгена Клопотенка.
  • Порівняти рівень і характер впізнаваності Євгена Клопотенка і конкурентів.
  • Проаналізувати кулінарні практики цільової аудиторії і способи отримання інформації про кулінарні рецепти.

Для виконання поставлених завдань і досягнення мети ми визначили стратегію розвідувального дослідження методом формалізованого інтерв'ю.
Для проведення опитування ми вибрали кілька місць у двох містах у Києві та Броварах.
Цільову аудиторію становили чоловіки (70%) і жінки (30%) віком 25-45 років, які проживають у Києві та передмісті, а також регулярно самостійно готують удома.

Результати

  1. Описовий портрет цільової аудиторії з погляду кулінарних практик її представників.
  2. Комплексний рейтинг упізнаваності Євгена Клопотенка (спонтанної, виваженої, «в обличчя», за видами діяльності).
  3. Асоціативна карта образу Євгена Клопотенка.
  4. Рейтинг упізнаваності конкурентів із відгуками про їхню діяльність.
  5. Відгуки представників цільової аудиторії про діяльність Євгена Клопотенка.

У підсумку замовник отримав аргументовану всебічну оцінку позиціювання Євгена Клопотенка, яка дасть змогу визначити подальшу стратегію розвитку образу кулінарного експерта.