Дослідження

Маркетингове дослідження первинного ринку житлових комплексів Солом'янського району в Києві
клієнт: ПБГ «Ковальська»

Завдання дослідження

  1. Аналізування структури пропонування на локальному ринку житлових комплексів за ціновими діапазонами з погляду об'єктів, стадій готовності й типів квартир
  2. Порівняльний аналіз якісних показників проєктів за позиціонуванням, якісними характеристиками і супутніми послугами
  3. Формування ланцюжків вартості, плану розвитку ціни для комплексу замовника
  4. Огляд рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час проведення маркетингового дослідження

Щоб отримувати інформацію, під час досліджування використовувалися такі методи:

  • аналіз вторинних джерел інформації, аналіз позиціювання
  • моніторинг об'єктів, відділів продажів (телефонне опитування)
  • залучення експерта в галузі будівництва для оцінення якісних показників житла («таємний покупець»)
  • моніторинг рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час маркетингового дослідження

Результати дослідження

  • Виділення найбільш використовуваних елементів позиціювання серед досліджуваних об'єктів і розроблення вигідних точок позиціювання для замовника
  • Оцінення рівня сервісу, якості та привабливості пропонувань на ринку первинного житла, розроблення рекомендацій для замовника
  • Повний аналіз цінових показників локального ринку, оцінка щільності конкурентного середовища за вартістю квадратних метрів, а також аналіз варіантів оплати забудовникам. Згідно з отриманими даними було сформовано план розвитку ціни для споруджуваного об'єкта замовника.