Дослідження

Маркетингове дослідження ринку нерухомості Дніпровського району Києва
клієнт: ПБГ «Ковальська»

Компанія Marketing Consulting Group проаналізувала ринок первинної нерухомості Дніпровського району м. Києва.

Завдання дослідження

  1. Аналіз структури пропонування на локальному ринку житлових комплексів за ціновими діапазонами з погляду об'єктів, стадій готовності й типів квартир
  2. Порівняльний аналіз якісних показників проєктів за позиціонуванням, якісними характеристиками, супутніми послугами
  3. Формування ланцюжків вартості та плану розвитку ціни для комплексу клієнта
  4. Огляд рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час проведення маркетингового дослідження

У процесі дослідження використовувалися такі методи отримання інформації

  • Аналіз вторинних джерел інформації, аналіз позиціювання
  • Моніторинг об'єктів, відділів продажів (телефонне опитування)
  • Залучення експерта в галузі будівництва для оцінення якісних показників житла, здійснення таємних відвідувань
  • Моніторинг рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час проведення маркетингового дослідження

Результати

  1. Виділено найбільш використовувані елементи позиціювання серед досліджуваних об'єктів і розроблено вигідні точки позиціювання для клієнта
  2. Оцінено рівень сервісу, якість і привабливість пропонувань на ринку первинного житла, і на підставі висновків запропоновано рекомендації клієнтові
  3. Проаналізовано цінові показники локального ринку, оцінено щільність конкурентного середовища за вартістю квадратних метрів
  4. Розроблено рекомендації з позиціювання та просування житлового комплексу компанії «Нерухомість від Ковальської».