Дослідження

Маркетингове дослідження локального первинного ринку житлових комплексів у Києві
клієнт: ПБГ «Ковальська»

Компанія Marketing Consulting Group проаналізувала ринок первинної нерухомості в Шевченківському, Голосіївському, Печерському та Подільському районах.

Цілі дослідження

  1. Аналіз щільності реального конкурентного середовища за ціновими діапазонами і якісними показниками
  2. Розроблення рекомендацій із позиціювання і просування житлового комплексу замовника

Завдання дослідження

  1. Виконати аналіз структури актуального пропонування на локальному первинному ринку житлових комплексів (далі ЖК) за ціновими діапазонами з огляду на об'єкти, стадії готовності й типи квартир
  2. Здійснити порівняльний аналіз якісних показників проєктів:
    • загальні характеристики
    • позиціювання
    • формування ланцюжків вартості
  3. Розробити план розвитку ціни ЖК замовника (для різних типів квартир і житлових умов)
  4. Виконати огляд рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час проведення маркетингового дослідження
  5. Описати переваги ЖК для застосування в подальшому просуванні

У процесі досліджування використовувалися такі методи отримання даних

  1. Аналіз вторинних джерел інформації, аналіз позиціювання
  2. Моніторинг об'єктів, відділів продажу (телефонне опитування)
  3. Залучення експерта в галузі будівництва для оцінення якісних показників житла, здійснення таємних відвідувань
  4. Моніторинг рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час проведення маркетингового дослідження

Результати

    • особливості локального ринку
    • рейтинг районів Києва за якістю життя за останні роки
    • позиціювання ЖК за рівнем комфортності
    • особливості якісних характеристик локального ринку
    • репутація проєктів у мережі Інтернет

      Також:

    • підготовлено звіт про візити таємних покупців і висновки
    • здійснено огляд рекламно-маркетингової діяльності конкурентів
    • виконано фотозвіт зовнішньої реклами конкурентів
  • Виділено найбільш використовувані елементи позиціювання серед досліджуваних об'єктів і розроблено вигідні точки позиціювання для замовника
  • Оцінено сервіс, якість і привабливість пропозицій на ринку первинного житла, на підставі висновків запропоновано рекомендації замовнику
  • Проаналізовано цінові показники локального ринку, щільність конкурентного середовища за вартістю квадратних метрів
  • Виявлено переваги та недоліки ЖК і розроблено рекомендації з позиціювання і просування ЖК замовника
  • Проаналізовано цінові показники ЖК
  • Зроблено прогноз ланцюжків вартості для ЖК