Дослідження

Маркетингове дослідження локального первинного ринку житлових комплексів у Києві
клієнт: ПБГ «Ковальська»

Фахівці MCG здійснили аналіз локального ринку столичної нерухомості навколо нового проєкту замовника.

Мета дослідження складалася з двох частин:

  1. Оцінення щільності реального конкурентного середовища за ціновими діапазонами і якісними показниками в районі локалізації нового проєкту замовника
  2. Розроблення рекомендацій щодо позиціювання і просування житлового комплексу замовника

Завдання дослідження

  1. Проаналізувати структуру наявного пропонування на локальному первинному ринку житлових комплексів за ціновими діапазонами з погляду об'єктів, стадій готовності й типів квартир.
  2. Здійснити порівняльний аналіз якісних показників проєктів:
    • загальні характеристики;
    • позиціювання та імідж (логотип, фірмовий стиль, слогани, представленість інформації на сайті, у соціальних мережах та інтернеті, базовий контент-аналіз, аналіз відгуків у інтернеті);
    • пропоновані супутні послуги ЖК.
  3. Виконати короткий огляд 1-2-3-кімнатних квартир на вторинному ринку в районі локації дослідження.
  4. Сформувати рекомендовані ринкові ціни продажу квартир та апартаментів проєкту замовника, а також паркінгу та комерційних приміщень.
  5. Виконати огляд рекламно-маркетингової діяльності конкурентів на час досліджування.
  6. Описати переваги ЖК замовника для можливості подальшого просування.

Розв'язанням цих завдань стало використання каскаду методів:

Комбінування методів дало фахівцям MCG змогу комплексно оцінити специфіку ситуації з ринком нерухомості в західних частинах Шевченківського і Подільського районів Києва, цим відповівши на запитання, що цікавлять замовника.

Результати

У підсумку дослідження постав повний аналітичний звіт про пропонування на локальному ринку, що містить його загальну структуру і динаміку, а також: позиціювання, просування і цінове сегментування основних гравців цього ринку.

На підставі звіту було запропоновано схему формування цін на квартири та іншу нерухомість у ЖК замовника, яка враховувала чинники цінотворення: місце, час, технологія, поверховість, престижність, інфраструктура тощо.

Такий формат дослідження дав змогу замовникові не тільки вивчити потенційне місце реалізації його проєкту на локальному ринку, а і скоригувати стратегію просування для досягнення оптимальних позицій.