Дослідження

Дослідження впізнаваності та іміджу бренду
клієнт: ЛIГА:ЗАКОН

Замовник звернувся до фахівців Marketing Consulting Group для проведення дослідження впізнаваності та іміджу бренду.

Основна мета маркетингового дослідження визначення основних складових частин іміджу бренду ЛІГА:ЗАКОН для цільової аудиторії.

Було виділено три основні типи цільової аудиторії: юристи, бухгалтери і керівники компаній. Географія дослідження охоплювала Київську, Харківську, Дніпропетровську, Одеську та Львівську області.

Запропонований метод отримання інформації: телефонне опитування, обсяг вибіркової сукупності: 400 осіб.

Завдання дослідження

  1. З'ясувати рівень впізнаваності бренду без підказки, порядок називання серед конкурентів, впізнаваність із підказкою
  2. Визначити рівень користування продуктами ЛІГА:ЗАКОН порівняно з конкурентними продуктами
  3. З'ясувати, чи є у свідомості споживача відмінності між компанією ЛІГА:ЗАКОН та продуктом «Інформаційно-правова система ЛІГА:ЗАКОН»
  4. Ідентифікувати відмінності між ЛІГА:ЗАКОН та Liga.net
  5. Оцінити відмінності атрибутів іміджу порівняно з конкурентами
  6. Що не до вподоби, складності, проблеми у використанні, причини відмови від користування продуктами ЛІГА:ЗАКОН

Особливістю анкети було використання відкритих питань, питань, які передбачають називання асоціацій, питань із відповідями-пастками. Таке розмаїття інструментів забезпечило одержання великого спектра відповідей і уможливило глибоку інтерпретацію отриманих результатів.

Результати

На підставі проведеного маркетингового дослідження було отримано:

  • думку кожної групи фахівців із Київської області та загалом по досліджуваних областях
  • думку кожної з трьох груп фахівців
  • думку всіх фахівців із кожної області

Замовник отримав інформацію з таких питань:

  • якими правовими програмами користуються юристи, бухгалтери та керівники бізнесу
  • які продукти компанії ЛІГА:ЗАКОН знають фахівці українських компаній, і якими вони користуються
  • які характеристики притаманні бренду ЛІГА:ЗАКОН у свідомості споживачів
  • що фахівці компаній знають про бренд ЛІГА:ЗАКОН
  • які асоціації викликає у юристів, бухгалтерів і керівників бренд ЛІГА:ЗАКОН (було виділено вісім основних типів асоціацій)
  • які недоліки користування продуктами ЛІГА:ЗАКОН
  • як називають продукти ЛІГА:ЗАКОН споживачі
  • які основні конкуренти у продуктів ЛІГА:ЗАКОН


Замовник отримав звіт у текстовому вигляді з висновками і рекомендаціями щодо роботи над формуванням іміджу серед кожної з груп цільової аудиторії, а також дизайнерську презентацію, в якій було наочно візуалізувано докладну числову і вербальну інформацію.