Дослідження

Комплексне маркетингове дослідження ринку розваг і екстремального виду відпочинку
клієнт: LURANIS LIMITED

Цілі дослідження

  • Оцінити привабливість об'єкта «Артзавод «Платформа» в м. Києві для будівництва нового спортивно-розважального комплексу з екстремальними видами відпочинку
  • Оцінити ринкові перспективи такого проєкту

Щоб досягти цілей дослідження, було виконано такі етапи робіт

  1. Оглянуто конкурентів і пропоновані ними види розваг і активного відпочинку в м. Києві та Київській області
  2. Визначено обсяг цільової аудиторії
  3. Виявлено споживчі переваги цільової аудиторії для конкретного розташування комплексу, а також визначено оптимальний набір і вартість послуг

У процесі досліджування застосовувалися такі методи

  1. Кабінетне дослідження в інтернеті
  2. «Таємний покупець» для аналізування конкурентів
  3. Кількісні опитування для з'ясування думки цільової аудиторії, а саме вуличне опитування і онлайн-опитування через соціальні мережі

У підсумку дослідження було надано висновки і рекомендації щодо перспективності цього проєкту, зокрема щодо

  • Місця розташування
  • Цін
  • Інфраструктури об'єкта з переліком бажаних атракціонів
  • Цінової політики та ключових точок позиціювання об'єкта