Дослідження

Маркетингове дослідження ринку упакованих сендвічів в Україні
клієнт: «Мантінга»

Для досліджування застосовувалися такі методи

  1. "Таємний покупець"
  2. Кабінетне дослідження
  3. Збирання і аналізування даних
  4. Аудит у місцях продажу

Базові етапи робіт

  • Збирання інформації про виробників упакованих сендвічів в Україні
  • Порівняльний аналіз асортименту, цін, типів сендвічів, паковання, технічних умов тощо
  • Збирання інформації про виробників упакованих сендвічів в Україні
  • Аудит товарних позицій упакованих сендвічів у retail-мережах, а також АЗК

Результати

Замовник отримав інформацію про структуру ринку, асортимент і ціни виробників, роздрібні ціни. Дослідники MCG підготували рекомендації та висновки щодо перспектив розвитку цього напряму.