Дослідження

Комплексний аналіз районів Києва для вибору місця для шоу-руму одягу для собак
клієнт: Montmorency

Перед замовником постало завдання вибрати оптимальне місце для відкриття шоу-руму одягу для собак.

Основне завдання дослідження:

оцінення перспективності районів Києва для шоу-руму.

Перебіг дослідження

Оцінювання перспективності районів проводилося на підставі комплексного маркетингового дослідження:

  • аудит місць вигулювання хатніх тварин з огляду на число собак, їх породи (з оціненням потреби одягу для певної породи) і кількості вдягнених тварин
  • збирання та аналізування інформації про грумінг-салони і ветеринарні клініки різних районів Києва

Результати

Отримано інформацію про привабливість різних районів Києва для розміщення шоу-руму одягу для собак, і виділено три найперспективніші з них із конкретизацією локацій. Крім того, було надано рекомендації щодо певних маркетингових тактик у разі виходу на ринок.