Дослідження

Маркетингове дослідження споживчих звичок цільової аудиторії віскі
клієнт: «Промо-Десант»

До фахівців Marketing Consulting Group звернувся представник замовника, виробника міцних алкогольних напоїв.

Мета дослідження «зрозуміти» свого споживача.

Основне завдання полягало в тому, щоб отримати наративний опис споживчих звичок цільової аудиторії замовника, а також основних особливостей стилю життя споживачів.

Щоб виконати це завдання, було запропоновано провести класичне фокусоване групове інтерв'ю, розбите на відповідні змістові блоки:

  • специфіка споживчого вибору міцних алкогольних напоїв;
  • типові ситуації споживання цієї категорії продуктів;
  • загальні асоціації та очікування від продукту в аудиторії;
  • основні особливості стилю життя цільової аудиторії.

Критерієм відбору респондентів на фокус-групу став факт неодноразової купівлі продукції замовника, тоді як за іншими показниками (стать, вік, освіта, матеріальне становище та інше) дотримувалася максимальна різноманітність.

Результати

У підсумку цього дослідження замовник отримав структурований звіт, що складається з таких блоків:

  1. Спектр основних думок, асоціацій і схем сприйняття бренду, а також очікувань від продукції.
  2. Список основних сценаріїв першої і повторної купівель алкогольної продукції окремого бренду, перелік головних чинників вибору міцної алкогольної продукції.
  3. Характеристика практик споживання продукції замовника формат, поєднання продуктів тощо.
  4. Опис стилю життя цільової аудиторії: специфіка дозвілля, переваги у проведенні відпустки, особливості культурного споживання (від улюблених кінорежисерів і телепрограм до спортивних команд, які підтримують представники аудиторії) тощо.
  5. Фідбек до запропонованих замовником варіантів нової продукції.
  6. Відгуки та рекомендації аудиторії щодо продукції замовника, його бренду, позиціювання.