Дослідження

Дослідження ринку, конкурентного середовища та споживчої аудиторії клінік інтегративної та превентивної медицини
клієнт: Synk Medical

Інвестори, які розглядають варіант виходу на перспективні сегменти ринку медицини Києва, запропонували фахівцям MCG «прозондувати» цей напрямок — провести комплексне розвідувальне дослідження ринку превентивної та інтегративної медицини. Замовника цікавили, з одного боку, особливості конкурентного середовища цього сегмента та, з іншого боку, специфіка споживчої поведінки його аудиторії.

Завдання дослідження

  1. Аналіз українських клінік, які працюють у сегменті превентивної та інтегративної медицини.
  2. Порівняльний аналіз найбільших клінік за такими параметрами:
    • позиціонування;
    • переваги;
    • послуги та ціни;
    • канали просування онлайн;
    • рекламний імідж.
  3. Складання портрета споживача на підставі думки експертів.

Перебіг дослідницької роботи

Для вирішення поставлених завдань використовувалися такі методи отримання інформації:

Результати дослідження

  1. Визначено основні тенденції та тренди ринку превентивної/інтегративної медицини.
  2. Описано специфіку основних гравців ринку: їх позиціонування, спектр надаваних послуг, рекламний імідж тощо.
  3. Охарактеризовано загальні особливості аудиторії клінік превентивної медицини (специфіка споживчого вибору, формування та усвідомлення потреби, поділ на сегменти тощо).
  4. Складено стратегічні рекомендації для виведення на ринок такого бізнесу.