Дослідження

Маркетингове дослідження ринку ковбасних виробів в Україні
клієнт: TBWA\ Ukraine

Команда Marketing Consulting Group проаналізувала ринок ковбасних виробів України для ТМ Wudy.

У процесі досліджування було виконано таку роботу

  1. Огляд ринку в сегменті ковбасних виробів за 2008-2012 рр.
  2. Аналіз і висновки про ринок ковбасних виробів України за 2008-2012 рр.
  3. Огляд імпорту ковбасних виробів в Україні за 2008-2012 рр.
  4. Аналіз і висновки про структуру імпорту за 2008-2012 рр.
  5. Аудит активних BTL- і ATL-заходів у сегменті ковбасних виробів на час здійснення маркетингового дослідження
  6. Опитування експертів сфери

Результати

  • Визначено частку ТМ Wudy серед імпортних ковбасних виробів
  • Визначено відносну частку ТМ Wudy серед усіх ковбасних виробів на ринку
  • Підготовано рекомендації з планування рекламних кампаній на підставі виконаного маркетингового дослідження