Дослідження

Комплексне маркетингове дослідження ринку весільних послуг у м. Києві
клієнт: TIM Equity

Компанія Marketing Consulting Group провела комплексне маркетингове дослідження ринку весільних послуг у м. Києві.

Замовникові була потрібна інформація про обсяг ринку для ухвалення рішення про доцільність запуску проєкту Wedding Hub у Києві, а також про вибір цінового сегмента.

У процесі дослідження використовувалися такі методи збирання інформації

  1. Опитування дівчат, які у 20152017 рр. святкували своє весілля
  2. Опитування фахівців у сфері організування весіль
  3. Екзитпол біля київських РАГСів

Результати

  • Визначено обсяг ринку в грошовому та кількісному вираженні за два роки
  • Здійснено сегментацію ринку, проаналізовано сегменти, що цікавлять замовника  виявлено соціодемографічні характеристики наречених із сегментів вищих за середній
  • Показано середній чек і цінову вилку для оплати одного гостя на весільній церемонії
  • Проаналізовано частковий обсяг витрат на їжу і обслуговування, алкоголь і декор у загальному бюджеті весіль
  • Описано критерії вибору локації
  • Розглянуто найпоширеніші послуги під час проведення весілля
  • Вивчено особливості організування весіль у м. Києві
  • Розглянуто найкращі весільні локації м. Києва

Відшукано відповідь на питання про чинники, за яких запуск нової весільної локації буде успішним.

Результати замовник отримав у вигляді презентації, де весь матеріал, зібраний у процесі масштабної роботи, лаконічно показано у формі інфографіки. Задля дотримання конфіденційності всі дані змінено.