Дослідження

Маркетингове дослідження поведінки споживачів автомобільного пального
клієнт: ПАТ «Укргазвидобування»

Перед замовником постало завдання скорегувати комунікаційну стратегію, а також модернізувати свої АЗС. Планувалося вибудувати тактику інформаційних повідомлень і характер перетворень на результатах, отриманих під час маркетингового досліджування.

Розроблена анкета для опитування містила елементи проєктних методик для вивчення асоціативного ряду респондентів, пов'язаних із діяльністю і продуктом «Укргазвидобування».

Опитування здійснювалося на двох типах локацій Харкова:

  • на заправках «Укргазвидобування»
  • у місцях скупчення автомобілів, на стоянках і паркуваннях біля торгових центрів

Особливий інтерес становить розроблена фахівцями MCG схема непрямого оцінювання матеріального становища респондента залежно від моделі автомашини і дати її випуску.

Результати

  • Було вивчено споживацьку поведінку респондентів щодо частоти і обсягу заправлень автомобіля, залежно від рівня матеріального становища респондента
  • Складено рейтинг мереж АЗС/АЗК у м. Харкові (за згадками респондентів без підказки і за тим, які мережі вони називали як такі, в яких заправляються водії)
  • Виявлено важливі та другорядні для респондентів характеристики АЗС/АЗК
  • Визначено рівень лояльності користувачів до тієї чи іншої мережі
  • Визначено готовність респондентів переходити з бензину на газ
  • Описано асоціації респондентів з новим логотипом «Укргазвидобування»
  • Надано рекомендації з проведення нової рекламної кампанії