Веб

Вебдизайн сайту бюро перекладів «Зебра»
клієнт: Zebra Translation&Interpreting

Аналітики і UX-дизайнери компанії провели низку досліджень з виявлення основних проблем поточного сайту і способів їх розв'язання. Роботу вели у два етапи: на першому ми зібрали документ, де описали здійснений аналіз і виявили проблеми поточного інтерфейсу; на другому етапі ми працювали над розв'язанням цих проблем.

Ми проаналізували інформаційну архітектуру і зробили її "плоскішою": об'єднали сторінку Послуги з Прайсом, вивели на Головну в основне меню найвідвідуваніші за статистикою сторінки і створили карту сайту, де користувач може відразу охопити увагою всі наявні розділи сайту.

Однією з проблем поточного вебсервісу було залучення хибної аудиторії, через це ми реорганізували Головну сторінку в такий спосіб, аби навіть побіжно ознайомившись, користувачі могли скласти уявлення про компанію.

Також ми додали банер із посиланням, адресованим цільовій аудиторії сайту юрособам із масштабними запитами.

Бюро перекладів надає унікальну послугу спостерігати за перебігом роботи перекладача наживо. Тому ми вивели яскравий банер на Головну з можливістю дізнатися про цей функціонал більше.

Усі переваги і особливості клієнта ми показали на Головній простими лаконічними блоками.

Наступним етапом оптимізації була реорганізація сторінки Послуг: для спрощення навігації ми об'єднали її зі сторінкою Прайсу і задля збільшення конверсії додали можливість оформити замовлення, не переходячи на інші сторінки.

Ми продумали дизайн для різних роздільних здатностей у такий спосіб, аби здійснювати навігацію і замовляти послуги було зручно з будь-якого пристрою.