Чат-боти

Робот-помічник (чат-бот) працює цілодобово й може одночасно спілкуватися з усіма користувачами. За запитом користувача чат-бот миттєво контактує з ним і надає потрібну інформацію.

Логіка роботи чат-бота вибудовується на основі процесу в компанії, який буде автоматизовано.

Чат-бот може:

  • надати базову консультацію
  • надіслати презентацію компанії, комерційну пропозицію
  • повідомити про чинні акції
  • зібрати дані для попереднього замовлення
  • нагадати про незавершені дії
  • здійснити опитування
  • виконати попередній рекрутинг шукачів роботи

Місце роботи чат-бота

  • Сайт або інтернет-магазин
  • Messenger (Facebook та Instagram)
  • Viber
  • Telegram
  • Skype

Чат-бот, розроблений у MCG, працюватиме якнайпростіше, щоби користувач без зайвих зусиль міг виконати потрібну дію.

Логічність і послідовність

Під час готування сценарію роботи бота ми опрацьовуємо послідовні ланцюжки дій, а також логіку можливих діалогів.

Текстова складова частина

Тексти і репліки діалогів пише райтер, після чого їх вичитують редактор і коректор.

Типаж і настрій

Залежно від цільової аудиторії визначаються типаж робота і його настрій. Він може бути чітким і лаконічним, а може бути молодіжним, із використанням у діалозі сучасного сленгу й висловів.

Зовнішній вигляд

Це може бути просто логотип компанії, а може бути створене зображення саме цього чат-бота.