Логотип і фірмовий стиль

Назва та фірмовий стиль формують основу торгової марки або компанії.

Під час розроблювання логотипу і фірмового стилю ми вивчаємо сферу діяльності замовника і його естетичні вподобання, аналізуємо дизайнерське середовище, а також успішні світові приклади.

Запропоновані варіанти логотипа може протестувати цільова аудиторія, наприклад, на фокус-групах або за допомогою якісних інтерв'ю.

У разі редизайну фірмового стилю ми дбайливо ставимося до вже сформованої впізнаваності бренду. Ми усвідомлюємо, що це нематеріальний актив, який має свою цінність.

Тому в новому фірмовому стилі ми найчастіше залишаємо впізнаваність. Але можемо зробити і повний редизайн, розірвавши візуальний зв'язок із поточним логотипом, усе залежить від поставленого завдання.

З якісним фірмовим стилем простіше запустити і хорошу вуличну рекламу, і паковання, і правильно оформлену діджитал-стратегію.

Етапи розроблення логотипа та фірмового стилю

  • Заповнення брифу
  • Інтерв'ю з замовником, обговорення побажань
  • Вивчення сфери діяльності замовника, дизайнерського середовища, світових та локальних трендів
  • Робота над варіантами логотипа і його можливими носіями
  • Обов'язкове стандартне перевіряння варіантів логотипа на унікальність
  • Тестування логотипа на представниках цільової аудиторії (опційно)
  • Презентування варіантів логотипа з прикладами розміщення на можливих носіях із описом ідеї, легенди, ймовірних асоціацій
  • Дороблювання вибраного варіанту логотипа, розроблення фірмового стилю
  • Оформлення гайда (посібник із роботи з фірмовим стилем)

Приклади наших робіт