Посадкові сторінки (landing pages)

Посадкові сторінки (лендинг) створюють для залучення цільової аудиторії, часто вони є тематичними, наприклад, щоб узяти участь у акції, зареєструватися на захід, або ж продати товари чи послуги.

Під час розроблювання лендингу враховуються бажані цілі, й на їхній підставі вибудовується структура подання інформації. Цілями можуть бути: заповнення заявки, реєстрація, дзвінок, спілкування з онлайн-консультантом, онлайн-купівля.

Коли цілей декілька, то визначається порядок їх важливості, що відповідно відбивається в дизайні (візуальна ієрархія).

Під'єднуємо, налаштовуємо й інтегруємо в лендинг:

  • зручні форми звернень (замовлення зворотного дзвінка, форма зворотного зв'язку, форма повідомлень у Viber, Messenger, Telegram тощо)
  • онлайн-платежі
  • SMS та email-повідомлення
  • чати або чат-боти
  • CRM-систему
  • IP-телефонію
  • відеодзвінки
  • системи онлайн-бронювання

Етапи розроблення лендингу

  • Підготування технічного завдання
  • Підготування достатнього для досягнення мети обсягу контенту (тексти, фото, графіки, схеми, відео)
  • Розроблення прототипу (чорно-білого ескізу)
  • Зручний і адаптивний дизайн сторінки
  • Верстання та програмування
  • Тестування
  • Установлення системи аналітики, як-от Google Analytics тощо
  • Розміщення на хостингу
  • Прив'язування домену
  • Встановлення вибраного SSL-сертифіката